•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

I had the time of my life...

Av Michael - 18 april 2011 19:05







En stillsam dag har det varit.

Lite huvudvärk efter handlingen som

jag dock botade med en solskenspromenad

dock utan kamera som jag grämde mig över.


- - - - - -


Under tiden åkte sambo & mamma till

Blomster Landet och shoppade loss....



 


Så nu blomstrar våran framsida som sig bör.

Kommer nog byta ut lite allt eftersom.

Uti vänsterkant döljer sig en stor vacker ljusvinröd

Akleja som min mamma mutade mig med så jag

ska motiveras mer att sätta upp hennes taklampa

i köket så nu har jag maskinen på laddning...


- - - - - -


Grillen laddad för fläskytterfilé

till oss vuxna och hamburgare till ungarna.

Ska endast äta en sallad till för nu är vi båda

så enormt trötta på pommes.


- - - - - -


- Toarulle -

( Fruktansvärt trött på denna låten )


Va händer hos er ikväll ?


 
 
Ann-Catrin

Ann-Catrin

18 april 2011 19:21

Låter som en bra dag med en go avslutning
Önskar dig en skön morgondag Kram vännen

http://hem.passagen.se/ann-catrin.lovkvist

Michael

18 april 2011 19:21

Tack detsamma :)

 
Ingen bild

Mimmi

18 april 2011 20:00

Låter underbart. Har varit en fantastiskt varm och solig dag. Och för oss andra som jobbat är det härligt att se dina bilder på kvällen när man kommer hem. Ska göra iordning våra krukor under påskhelgen hade jag tänkt. Ska även ha med en "gå-bort-kruka" till en vän och får ta mig en tur till affären i morgon.

Här får grillen vänta till torsdag eller fredag. Hann inte med den i kväll men de lovar ju fint väder framöver så jag håller tummarna.. PS Kvick mor du har, Michael.. DS. Smaklig spis då!

Michael

18 april 2011 20:26

Alltid lika roligt att läsa dina kommentarer Mimmi... Hoppas du trots arbete haft en underbar dag och fått njuta lite av den underbara sol som värmt idag. :) Ser fram emot nya bloggkommentarer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards