•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Michael - 12 maj 2011 17:56







Broderimaskinen har gått varm några dagar nu inför loppisen på söndag.

Massa tygmärken, tasshanddukar, örngott har broderats.

Sen innerst inne rusar tankarna, får man sålt något alls ? sitter vi och gör massa

grejor som inte kommer locka någon att köpa ?, har vi för dyra priser ?



Bästa är nog att bara låta saker ske för man har ingen kontroll över det ändå.

Massa grubblande tankar gör ingen glad så nu ska jag försöka tömma huvudet

på all negativitet och bara försöka se framåt.



Har levererat en säng och hjälpt en vän att lämna vitvaror och möbler till hennes husvagn.

Sen hem och halvsomna i soffan... Eller näää nu ljög jag allt. Jag somnade till och vaknade av

att sambon stod och ropade och förundrad över varför jag inte svarade när hon ropade

efter mig och när hon kom ner var nog svaret ganska självklart...



Kalops till middag så jag ska ner och koka riset

sen blir det till att fylla buken och bli lite piggare så jag orkar brodera

lite tygmärken som jag SKA sälja... (positiv som attan) ;o)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards