•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Michael - 17 maj 2011 21:08








Ja som sagt det startar med en sjuhelvetes smäll...



Hur man sen formar och förändrar sitt liv kan ingen annan

avgöra än jag själv eller hur ?

Låter som rent svammel men det är bara halva sanningen.



Är lite småtrött just nu efter makaroner & köttfärssås...

Man hamnar i en slags rekonstruktiv matkoma och efter jobbet

med så är sannolikheten mer än 100% säker att jag somnar

efter middagen och såklart skedde det idag...



Fattar ni något av detta jag skrivit...?

Min goda vän Marina säger att jag skriver jättebra.

Tror hon kommer ångra den kommentaren denna gången

eller va säger du Mimmi ???



Samlar mig....

Av Michael - 17 maj 2011 08:01







Så var man helt väck...



Jag frös som tusan igår kväll och efter duschen tog jag en liten bloggrunda

skrev av mig sen la mig på sängen fullt påklädd och zappade.

Troligen inte så länge för jag vaknade 6 imorse av att jag både var tvungen att

rusa på toa sen var jag varm som en kamin. Hade ju somnat i mysbyxor & hoodtröja

så kanske va därför tempen gick upp en aning.



Idag vaknade jag även av att regnet strilade ner.

Ska försöka fjäska till mig en skjuts idag så jag slipper cykla i ösregnet.

Dottern ska ha orientering men envisas med att INTE ha på sig regnkläder...



Tänk va de är viktigare att se bra ut i skogen än att

hålla sig varm och torr...


- Är ni alla såna ni kvinnor/flickor ???



Kanske ska ta mig lite frukost nu när barnen är utflugna

för stunden och njuta av stillheten...

Ingen direkt fågelsång denna morgon men det funkar gott ändå.




Hoppas er dag blir en dräglig dag.

Önskar alla en härlig morgon !




 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards