•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

A day at the Beach... (Känsliga tittare varnas)

Av Michael - 29 juni 2011 20:02

  Ja vi var tvugna att doppa sonen ett tag så han fick aktivera sig även om vågorna slog högt var det faktiskt riktigt skönt i vattnet.

Vi tycker ofta att han borde blivit född till fisk för han ÄLSKAR verkligen vatten och vissa stunder får man koppla kedja och dra upp han ur vattnet... ( SKOJAR )




 

Ja med min bantning ser ni ju direkt att det sprack direkt. Jag kunde ju inte  bara motstå denna enorma chokladkaka som flöt förbi efter att jag doppat mig. Eller så hade jag den som skydd för känsliga tittare så ni slapp se min hemska mage...



Och massa solsken bet sig fast på mig idag med så det kommer klia satan inatt känner jag redan nu. Insåg att jag visst kunde visa mig på stranden... Jag var inte ensam med mage i vädret och kanske man får lära sig att det finns fler människor med pondus och som älskar mat och ogillar motion...



Eller jag ogillar det inte utan ogillar att göra det ensam, gillar inte gym för där känns det som alla stirrar, väntar på att man ska göra ett misstag så man blir utskrattad och hånad... Kanske sitter i sen skoltiden för då var det ren vardag. Alla förväntade sig att man skulle göra misstaget så man kunde klicka på knappaen som fick mig fullkomligt ur balans... Kan behärska mig numera som tur var men under skoltiden var jag ingen korgosse.



Ojojoj...

Där kom nog lite för mycket ut om min barndom.

som sagt man hade ingen dans på rosor...

Ska nog kolla till min vovve som attackerades av grannhunden.

Antingen bets Leo över munnen eller så rev han sig mot staketet.

Vilket som så är han inte stursk längre och kommer säkert rygga tillbaka

och nu kröp han inunder sängarna och där stannar nog ett tag stackarn...



På återhörande !

 
 
Sandra

Sandra

29 juni 2011 20:48

Kan förstå att du drar dig från att gå till gymmet om du har hemska minnen ifrån det. Men jag kan nästan försäkra dig om att ingen kommer skratta åt dig och visst kollar man på folk på gymmet (och i mitt stilla sinne så undrar jag ibland vad folk håller på med MEN jag skulle aldrig skratta åt dem) men man tittat ju på folk vart man än går =) Försök att få med dig någon till gymmet de första gångerna du går så ska du nog se att det släpper =)

http://lolabambola.blogspot.com

Michael

29 juni 2011 20:50

Kommer nog dröja länge innan jag sätter min fot i ett gym tyvärr. Vissa ärr sitter djupt. Onödigt att dra fram dom igen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards