•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Michael - 12 augusti 2012 23:38







På varför !

Hur kan det vara så egentligen ?

Kan jag få stopp på det eller ska jag bara sluta

fundera och bara rida på vågen ?

 

 


Jaja...

Tiden får utvisa.

Imorgon kommer frun hem igen då blir

det ordning på torpet och man slipper äta middag ensam.

 

 

 

Får se vad som kommer ske i veckan förutom inbokade besök till

kurator på VC och så måste jag ringa Försäkringskassan och se om det

finns en chans att få se några pengar alls denna månaden efter 2 månader utan

någon som helst ersättning så ärdet jobbigt.

 

 

Ska nog ta mig en nattmacka sen krypa ner i sängen.

Skulle tydligen klippa mors gräsmatta imorgon...

" No rest for the wicked "

 

 

Sov Gott mina VÄNNER...

 

 

Av Michael - 12 augusti 2012 16:12







När grannen frågar efter luft ?

Jo jag söker efter den och tror jag vet var den finns.

Ser den inte, hittar, den inte, finns den inte då ?

Hur ska jag göra när jag lovat att hjälpa ?

 

 

Jo jag går till min granne som jag hjälpt och som

var villig att återgälda så jag lånade hans kompressor

och fick med den återskapa konstgjord luft så att

grannen kunde fylla sin pool med vatten...

 

 

Avis...

Av Michael - 12 augusti 2012 10:21






...Jag somnade före 00:00 inatt.

Känns verkligen som jag sov i 10 timmar inatt...

När väl pillret sjönk ner tillsammans med huvudet på kudden

tog det inte lång tid innan John Blund greppade tag i mig.

 

 

Skönt att man fick ta igen gårdagens tapp.

Nu ut och omfamna solen medans hunden går på toa

och betar i gräset. Jag har tydligen INTE en fårhund utan ett får.

 

 

Med en husse till fårskalle !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards