•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Michael - 23 augusti 2012 23:19








Snart krypa ner...

Imorgon ska Sandie Pettersson köra skiten ur mig och min

PW support Kia Berglund så knopp & kropp måste vara på topp.

Förhoppningsvis kör vi 11-12 km på runt 2 timmar...

 

 

Kolla klart NCSI först sen får det bli kudden.

Hoppas på fint väder så håll tummarna att solen strålar 09:30

 

 


Önskar er alla en riktigt GOD NATT

 

Av Michael - 23 augusti 2012 19:53






Hemma igen...

Mat i magen, och lite soffhäng.

Hemskt att sitta där och bara vilja ut så fort som möjligt.

Har vi tur så får hon komma hem imorgon. Allt beslutas under ronden

så nu håller vi tummarna på det bästa...

 

 

Nu ska vi kolla " Auction Hunters " på Discovery...

 

Av Michael - 23 augusti 2012 14:53







...Besöka sjukhuset...

 

 

Min mor ligger ju som sagt tidigare inlagd för

numera 4:e gången och även denna gång tömdes ena lungan på

stora mängder vätska.

Ska dit på besök och träffa henne är inte se som avskräcker utan

sjukhus som sådant. Som liten låg jag ofta inne. ( 7-års tid med falsk krupp )

 

 

Som ung besökte jag ofta p.g.a egna skador ( Brusten blindtarm, yttre skador, brutna fingrar... )

Men har även besökt andra delar som mentalvård i yngre år eftersom min mamma

haft det som jobb i över 30 år så olustkänslan ligger nära till hands...

 

 

Känner ångest och obehag som säkert många

andra gör men jag kan bara prata för mig själv i detta läge.

Luften töms, tryck över bröstet och illamående + huvudvärk...

Det är resultatet av hur jag mår just nu.

 

 

 

Ber om ursäkt för mitt skrämselskott på Facebook

mina vänner. Tack för visad omtanke ni som dock undrade.

 

 

Kram

Av Michael - 23 augusti 2012 13:49







Ja DU som inte har gått med

 

M & M Broderidesign

 

På Facebook kan ansöka nu och ta del av våra

bilder och komma med frågor om motiv eller annat.

Börjar närma sig höst, vinter och kyla tyvärr

Så varför inte ta del av våra fleecekläder som sys till barn.

Syr saker som: Åkpåsar, mössor, halssdukar...

 

 

Man kan även beställa ett brodyr om så önskas.

Kanske en doptavla ?

Kika in och kom med frågor så ska vi hjälpa dig...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards