•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Michael - 15 maj 2012 18:57








har aldrig hört så många svordomar som när min

snart 13-åriga son med asbergers syndrom spelar på sitt xbox...


- what the fuck

- son of a bitch

- asshole

- f-u

- men helvete

- satan skit

- shit


ja ni hör...

förbannad satans tur vi inte är kristna i denna familjen.

eller har en svärburk. det skulle ruinera oss som föräldrar

eftersom vi måste ge sonen pengarna...

man ser nästan hur pannan veckar sig när han spelar trots att dörren är stängd.



hur är era ungdomar ?

Av Michael - 15 maj 2012 16:44








fast ändå inte...

denna dagen kändes hopplös, allt blev svart ett tag.

men sen släppte det, en ljusglimt och allt det dåliga var som bortblåst.

man fick en helt ny syn på dagen och just nu kan nog inget förstöra denna känslan...





regn, åska, drivis & hagel...

nej men ett åskregn hade vi i kanske en knapp timma och

min nysådda gräsmatta tackade och svalde allt med hull och hår.

hoppas att det ska börja synas något snart annars får det bli mer frö

och sen gräsmattegödsel...




betalade mina aklejafröer igår så nu kommer jag ha

fullt upp hela sommanren i mitt lilla växthus.

ska försöka plasta in det på fredag eller helgen sen ska jag

inhysa körsbärstomater och mina aklejor...




kanske ska fundera på att laga till lite middag kanske.

pasta & snitzel får det bli idag.

snabblagat och billigt. 2 för 10:- var mycket bra.

60:- för mig och barnen sen lite snabbmakaroner blir en bra bukfylla ^^




avslutar med tänkvärda ord:



Du har ett sätt som jag inte har. Du har en blick som dröjer sig kvar.
Vad du än säjer, ja eller nej, sätter mitt allt, mitt bästa för dej.
Skuggorna ljuger och går förbi, möter sitt eget tyranneri.
Dom kan du glömma, lyssna på mej. Sätter mitt liv, mitt bästa för dej....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards