•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Michael - 18 maj 2012 14:33








Insåg att gräsmattan växt till sig sen sist jag kliptte den.

ville testklippa eftersom det regnat ett tag och min gräsklippare gillar inte väta.

började ganske bra tills jag vände bort huvudet...




PAAAAAAANG !!!!


sa det och jag insåg snabbt att min försiktiga sida som alltid haft koll på sladden

var som bortblåst och sladden låg invirad runt knivarna flera varv.

brott på kabeln och sen efter allt var borttaget insåg jag att proppen i skåpet hade gått.

fick bytt ut den men sladden får vänta för jag har ingen ny kontakt...

sen tog jag fram min slipmaskin och slipade knivarna när jag ändå höll på för dem såg slitna ut...




Mamma kikade in efter en shoppingrunda...

hon är lika galen som mig i blommor och jag fick gå ner till bilen i garaget

och lyfta hem ett flak med nytt till trädgården.

själv fick jag 2 nya aklejor som jag ska plantera...




ska även försöka komma till blomsterhallen och tygladan

för att hämta mina beställda pelargoner och plast till växthuset.

sen ska väl det bli färdigt för inflyttning hoppas jag.




lite annat nu !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards