•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Michael - 5 februari 2013 22:42






Lille-Mannen...



Ja vad ska man svara.?

Han måste varit mer eller mindre utmattad.

Kom hem från skolan, gick till farfar sen kom han hem

och somnade troligen strax före 5

och vaknade nu 22.40

 

 

Och man hörde från övervåningen.

 

" Hallå, va ha hänt "

 

Hoppas vi får han i säng igen

och att han somnar om...

 

 

Godnatt!

Av Michael - 5 februari 2013 19:10






Många brutna löften...

Bryter mina egna och de närmaste står inte för sina.

Känns som migränen och hemska halsbrännan kom av

en anledning inatt men kan inte peka på vad.

 

 

Känner mig tom, vilsen, märkligt nog ensam.

Förstår att man tröttnar på mig hemma för jag inget gör.

Förstår inte själv bara varför jag står stilla och trampar på samma plats.

Vill försöka förstå för att kunna hjälpa mig själv.

 

 

Tro inte jag sitter här och beklagar mig för sympatier

för det kan inte vara mer fel. Skriver av mig för att kanske

kunna finna en lösning i orden jag skriver.

Men just nu är det fullkomligt tomt....

 

 

HJÄLP !

 

 

 


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards