•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Michael - 6 februari 2013 22:09






Ganska nyss fyllda 44 år och har de senaste 10 åren

dragits med en skada som troligen uppstått sen gymnasietiden.

Jag ådrog mig denna under tiden man hade Skolmästerskap och kast med

liten boll. Vann priser men det hade sitt pris efter som jag troligen

drog sönder ett ligament eller ledband i biceps & axel...

 

 

Nu till nutiden...

Vi gick till Netto jag och min son och dum som jag är

med barnasinnet i behåll antar jag utmaningen när sonen börja kasta snöboll

efter snöboll på mig. Nu sitter man här med en satans smärta i just min

högra biceps och får troligen bedöva den på något sätt...

 

 

Svårt att räta ut armen ordentligt och kunde inte hålla Leo

kopplad utan han fick springa lös under hela promenaden.

Vill försöka få denna skada behandlad eftersom den besvärar mig

när jag simmar. Jag får en stickande djävulsk smärta som bromsar

mig fullständigt....

 

 

Ska göra lite kvällsmat den hushållets försörjare

som idag jobbat 13-22 och troligen är smått hungrig & enormt trött.

Tekakor med ost sen in i micron kanske vore gott...

Ja så får det bli.

 

Kram & God Natt...

Av Michael - 6 februari 2013 13:50







Försöker dra mitt till stacken.

Nu startar vi insamlingen till Leo´s maka.

Eller till något annat ändamål, men troligast

går pengarna till en ny hund.

 

 

Vägen dit är lång men vi ska nå dit det vet jag.

Beställningar på väg, beställningnar som ska göras

allt eftersom så vem vet, det kanske kommer en ny vovve

innan sommaren är slut.

 

 

Kan vi sen sponsra av vår egna avgift

med jobb så blir det ännu bättre förbåda parter.

Den som längtar mest är nog min dotter.

Hon ser sig själv som en ny valpägare redan nu

även om inget är bestämt så har vi fått önskemål

om "förstatjing" på Leo´s avkomma...

 

 

Tiden får utse !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards