•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Michael - 20 februari 2013 16:36






  • Visste denna dagen skulle bli fel på alla sätt. Började med strömavbrott i halva kommunen 15-20 minuter. Promenad till Vårdcentralen och provtagning och vägning. Inget av det gav positiva svar. Sockret för högt (kan påverkas av depressiva mediciner) och vikten var inte heller bra. (påverkas av depressiva mediciner) Jag hade gått upp 3 kg och det gjorde mig nog mest besviken om jag ska vara ärlig.

 

  • Kanske inte låter mycket med 3 kg men har lagt på mig mellan 2-3 kg sen sist jag var på vattenpalatset och vägde mig. Dem 3 ska bort på ett eller annat sätt det lovar jag mig själv. Allt annat är ett enormt misslyckande för jag vill hålla mig under 110 kg så länge det går. Hade ett långt samtal med sköterskan och vi beslutade att jag ska få en remiss till ortoped tekniska och se om de kan lösa problemen med mina fötter.

 

  • På onsdag nästa vecka ska jag även till läkaren. Hoppas det leder till något positivt om det nu finns något positivt med det. Men men det är nästa vecka som det sker så nu ska jag släppa det och fixa till middag så kroppen kommer i balans igen.... Ciao

Av Michael - 20 februari 2013 10:39







  • Igår tog jag inga chanser. Igår innan tolvslaget och Bygglov tog jag en sömntablett och när programmet var slut somna jag som om någon hade släckt ljuset för mig. Lite jobbigt att vakna runt 4 för toalettbesök och på väg mot toaletten dansar man tango på mycket ostadiga ben p.g.a sömntabletten.

 

  • Vaknade rätt utvilad 9 imorse. Ingen värk men fryser så fruktansvärt. Det drar någonstans i lägenheten och skulle tro vi har mellan 16-17 grader i vardagsrummet och det är inte skönt. Hoppas tempen stiger lite innan man ska ta en promenad till Vårdcentralen för långtidssocker, vägning, mått av midja och kolla blodtrycket...

 

  • Idag ska jag bjuda min son på middag. Vi ska äta potatis, köttbullar, brunsås och lingon. Bara vi 2 så det kommer gå fort att laga för det går inte åt många potatisar på 2 personer då hustrun jobbar och dottern är i Skara.

 

 

  • Hur ser DIN dag ut ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards