•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Michael - 11 augusti 2013 22:42






Om man kanske skulle ta och använda det man

köpte för just det ändamålet dom var ämnat till...?

 

 

Köpte nya PW skor men har inte en enda gång tagit en

och har inget att ursäkta för heller.

Sist jag stod på vågen var under sockerkontroll och då

befann jag mig på stadiga 112kg vilket jag inte vill

stå på igen.

 

 

Så nu får det bli skärpnig.

Säger dock det så ofta att jag slutat tro

på mig själv verkligen.

MEN... Jag ger inte upp utan ska göa ett försök...(någon gång)

 

 

Sov gott Rumpfisar & Utländska bärplockare...

Av Michael - 11 augusti 2013 12:37






Kollar på Böda camping och vill campa nuuuu...

Vi har en underbart snäll granne som innan hon ska

sälja hyr ut sin husbil till oss 3 dagar till ett

underbart förmånligt pris: 300:- fredag-söndag...

 

 

Känslan är verkligen överväldigad och nu ska vi ta

en tur till Kolmården första helgen i September.

Blir till att försöka få in lite extra pengar tills dess.

Litar på mina hundvänner och alla andra underbara

vänner som kanske beställer något från vår broderifirma.

 

 

M & M BRODERIDESIGN

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards