•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Michael - 18 augusti 2013 18:51






Förbannade grådvärgar...

Ja nu är jag iofs 191 cm lång men

kom in lika skitig som en grådvärg.

Har finputsat en grannes framsida med högtryckstvätten.

 

 

Nyduschad och doftar gott ska jag fortsätta

att städa här hemma. Sen ska jag slappa till film resten

av kvällen tänkte jag.

 

 

"klapp på tomtens axel"

Av Michael - 18 augusti 2013 13:47






Kanske i vissa fall...

Igår fick jag en liten önskan beviljad.

Igår lovades jag en liten yta att jobba på.

En plats att kunna fixa till möbler.

Slipa, spackla, måla och lacka...

 

 

Det ligger inte långt hemifrån så jag ser

verkligen fram emot att få starta med vårat

skåp som vi fick. Känner mig smått uppspelt

och vill starta så fort jag kan...

 

 

Men nu ska jag komma ner på marken igen.

Hustrun beställer nytt kamera batteri inför resan

och ja ka rensa avloppet i badrummet. (usch)

Fattar ni vilka blockeringar det blir efter

2 långhåriga damer i duschen...?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards