•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Michael - 12 mars 2014 23:03






Omfamna Zolpidem...

Försöka sova mer än 3 timmar inatt.

Imorgon ska vi åka till minneslunden och tända ljus

och lägga blommor till minnet av min mamma.

 

  • Ska även köpa med lite fina blommor till framsidan. Har massa krukor som ska planteras eller som jag hoppas kunna fylla med fina färger som ska lysa upp.
  • Nackdelen med att ha växter på framsidan är hettan. Som värst har vi mätt uppåt+53 och då fanns inget syre ens. Vi fick vattna 2 gånger/dag vilket var riktigt jobbigt i hettan...

 

  • Nu ligger mitt lilla piller inbäddat i kroppen och nu börjar det närma sig sängdags. Verkar nästan som frun tagit ett med för jag har nästan inte sett större gapande förutom en vän på Landvetters flygplats...

 

Önskar er alla en riktigt GOD NATT

 

 

 

 

Av Michael - 12 mars 2014 16:17






Eller inte...

 

 

Ja den där planeringen med att sova funkade inte alls.

Tror jag sov MAX 3 timmar inatt. Vaknade 7 och gick groggy ner tillsammans

med min son och han fick faktiskt fixa sin frukost själv så han valde en tallrik med yoghurt som tur var.

 

 

Efter att han gått vid 8 tänkte jag att det kanske vore skönt att en kort stund (yeah right) sluta mina blodsprängda ögon. Hörde min fru säga nu åker jag (hem till sin mor) sen efter att ag kom ur dimman var klockan 12:40 ungefär...

 

 

Ingen planering utan bara ta dagen som den kommer men ändå göra något produktivt så jag satt ute i solskenet kanske 20 minuter, prata med pappa som rullade förbi sen började jag rensa i rabatten och klippa rent rosorna och björnbärsbusken. Mest glad är jag över att se livstecken från min fina Barnahjälpsros eftersom jag fick den med kärlek och omtanke så lever den lever jag...

 

 

Skönt med solsken men ändå lite för kalla vindar.

Man får försöka hitta små skrymslen och hoppas att snålblåsten

låter mig njuta av solskenet. Vad Leo beträffar så bryr han sig inte det minsta så länge som det inte regnar.......

 

 

Han kan njuta min Prins !

 

 

 

                           

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards