•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Michael - 14 april 2014 23:34





Vaknade tydligen på fel sida idag.

Inget jag insåg själv men ju mer dagen har gått

insåg jag med facit i handen att jag mår inte bra...

 

 

Humöret har rusat som syra genom kroppen.

Arg, bitter, sur, irriterad...

Inte på någon speciell men det har gått ut över fel person.

 

 

Legat på soffan sen frun åkte till jobbet

vid 17-tiden och inte gjort ett skit ärligt talat.

Sen när hon kom hem så fick jag ett besked som än en gång

fick syran att fräta till och jag har en rasande huvudvärk som nyss

började pulsera...

 

 

Frågan är om jag har rätt psyke

för att ta tag i detta imorgon eller om det går fel.

Kommer inte vara vackra ord som rinner ut...

Hatar att bli utnyttjad, får räcka med tiden som barn.

Mobbad, nertryckt, slagen har satt sina spår och jag är ingen

altarpojke själv men det finns gränser för vad jag orkar med....

 

 

Ska nog försöka krypa till sängs !

Av Michael - 14 april 2014 00:03







Kanske lika bra eller hur ?

 

 

Fattar inte varför man springer runt och jagar dessa

vilsna själar på Ge-Kås. Serien startar idag med ny säsong och jag

vet inte om man ska skratta eller gråta ärligt talat.

 

 

Nog om dessa fånar.

Vi va nere för att se om vi kunde finna en studentklänning

till vår dotter men det var inte något som passade lilla fröken.

Är alla ungdomsdamer så petiga ? ;o)

 

 

Vi var där mellan 11-16 och efter att

vagnarna satts tillbaka och ryggen fick vila i bilsätet

var jag helt slut. I lördags kväll fick jag en liten bacill förmodligen

som drog ner mig ordentligt och gav mig en svidande

söndagsplåga......

 

 

NU !!!

ska ni höra vad som skedde i mina sinnes fulla bruk.

Jag och min son köpte oss varsina "ONE PIECE" tro det eller ej.

Fy fasen va gôtt den värmer efter kvällsduschen.

Enda som saknas är väl stjärtluckan bak men annars skiter ja i vilket.

 

 

Kostade 179:-

och jag kommer sova som en inbäddad gris i lera.

Ny träningsoverall för 190:- sen va jag nöjd...

 

 

OCH nu ska jag krypa ner och hoppas

att min snuva, hosta och svidande hals är

borta imorgon...

 

 

PÅSKLOV !!!!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards