•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Michael - 28 april 2014 19:28






Sug på den patetiska Sture...

 

 

Strålande väder från det man gick upp.

Ingen värk i lederna eftersom vädret är så varmt och skönt.

Jag och Leo fick passa Prinsessan Kelly eftersom hennes mamma

skulle göra sina naglar fina inför sitt bröllop...

 

 

- Övar du på att bli morfar ?

 

 

Njaaa inte riktigt ännu hoppas jag.

Svårt hänga med i svängarna men det är en snäll

flicka som skötte sig själv. Allt som krävdes var en Ipad

och cykelhjälm.

 

 

Händelserik dag utan tvekan.

Först morgonen sen skulle naturligtvis pappa

ut på äventyr. Skulle smörja gångjärnen på sitt garage

och naturligtvis kör han omkull med rullstolen och blir liggande i dörröppningen.

Han har som tur var uppmärksamma grannar som bad mig

lyfta upp honom.

 

 

Alltid är det något...

Tur det sker saker i livet annars vore det

enormt uttråkande.

 

 

Nu lite soffhäng...........

Av Michael - 28 april 2014 12:58






Morgonen har gått undan.

Hundpromenad, barnvakt, trädgårdsmästare...

 

 

Vår container har anlänt på gården.

Hjälpte en granne kasta saker och när jag vänder hem

och står nästan utanför grinden slår det mig att jag skulle kolla

om petuniorna som jag frösådde kanske hade visat sig eftersom de varit

varmt och skönt.....

 

 

Blev ganska förvånad när jag insåg hela

ampeln var borta, stulen, snodd...

 

 

- HUR JÄVLA DUM FÅR MAN VARA

PÅ EN SKALA 1-3 ???

 

 

Arg, ledsen och besviken...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards