•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Michael - 13 juli 2015 22:00



Hamnade under skalpellen...

 

 

Var ingen planerad operation men en så väl behövlig.

Inte gjord av läkare utan en undersköterska.

Frun gjorde valet att utföra och det gick bra måste jag medge.

 

 

Huden runt såret var död och behövde tas bort.

Förhårdnaden påverkar min gång så nu hoppas jag att

det ska läka efter detta och med Penicillinet som matas in.

 

 

4x1gr slukas/dag så jag hoppas att det ska hjälpa.

Idag har vi varit flitiga igen...

Frun har städat, vi har snickrat, jag lagade avancerad mat (varmkorv & bröd)

hahahaha.... men det är föda det med även om sonen har tröttnat en aning.

 

 

Men men... nu får det bli lite

kvällsmat och sen kasta mig på kudden.

Sköt om er och sov gott.

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards