•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 november 2015

Av Michael - 30 november 2015 16:00

  Och jag gissar att många stressar även detta år som alla andra år.

Varför man inte lär sig av läxan kan jag inte ge svar på utan bara lägger

in en högre växel och hoppas på det ska gå vägen.

 

 

STORT ansvar vilar på mina axlar dessa 4 kommande dagar så nu får

jag se om jag pallar trycket eller bara hoppas att Gorm kommer och sveper

bort mig. På samma gång är jag jätteglad för att kunderna vill anställa oss

men blir frågande varför de finner oss 1 månad före jul när det då blir som mest

att göra?

 

 

Blir till att sova på Juldagen...

 

 

Hur ser din jul ut, jobbar du eller firar ensam, med familjen släkt

och vänner?

 

 

  .... rider ut stormen......

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards