•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 november 2015

Av Michael - 29 november 2015 18:39



Trots en härlig avkopplande resa

så slutade den i mer eller mindre kaos.

 

 

Shoppingen i sig var trevlig men när jag väl infann

mig där jag verkligen ville vara så försvann glädjen direkt.

JULAVDELNINGEN på Gekås tog lusten ur mig.

Oreda, pallar blockerade, mobiltokiga fruntimmer med inköpslistan

i handen och som prompt var tvungen att ställa sig ivägen.

 

 

Jag gick mer eller mindre förbi, handlade inga tomtar, inga julkort

sen rasade hälsan på samma gång som humöret gick åt helvete.

Ilsken, hungrig, stressad, frusen och enormt trött efter att

ha endast sovit 40 min innan resan avgick.

 

 

Får försöka hämta nya krafter och hosta

upp mig inför veckan som kommer. Sitta vid broderimaskinen

och göra nya saker inför kommande julmarknad.

Nu grillad kyckling och försöka komma upp över ytan igen.

Sluta grubbla och släppa ilskan som gror och äter upp mig inifrån....

 

 

Mysig advent mina vänner....

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards