•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Michael - 12 maj 2015 17:11


 

 

Vem är du som läser och besöker min blogg?

 

 

Och eftersom jag verkar ha utländska besökare

ställer jag frågan även på engelska.

 

Who are you that´s visiting my Blogg ?

 

 


Eftersom jag sett jag har besök från både

USA & JAPAN skulle de va roligt om man fick veta

om det är riktiga besökare eller spam...

 

 

Seems like a have readers from USA and JAPAN (NIPPON)

so i just wanna know who you are.

 

 

 

Av Michael - 12 maj 2015 07:41

 

En tanke, ett minne, ett ord kan öppna alla ständga och förträngda dammar.

Ett liv utan dig vid min sida det fanns inte ens i mina tankar.

Trodde aldrig att du skulle ryckas bort från mig så snabbt även när jag

fick beskedet av att din sjukdom var dödlig.

 

 

Måste bearbeta sorgen, bearbeta och bekämpa min egna sjukdom

och sen hantera nya problem. Vissa stunder försöker jag inte tänka så mycket

men istället återkommer det i stort format.

 

 

Undviker kontakt, sitter på min baksida och känner mig

vissa stunder som den mest ensamma i världen.

Vet egentligen inte varför jag skriver detta här men det gissar jag vill få

ur mig massa saker som jag försluter inom mig.

 

 

 

Saknaden är som min son skulle sagt GIGANORM och glömmer gör jag aldrig

men kankse förtränger liten del för att jag inte kan hantera sorgen.

Men du följer mig i livet vart jag än går och vad jag än gör. 

 

 

tårarna rinner...... SAKNAR DIG MAMMA

 

 

 

KERSTIN, INGEGERD ERIKSSON

 

F. 1946-12-05 - D.2013-11-09

 

 

 

 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards