•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Michael - 29 maj 2015 19:10




Dagen gick inte alls som planerats.

Inte bara vädret som gick fel utan han med cykeldäcket

runt halsen var framme på sonens skola.

 

 

Han hade sett mig gå förbi utanför hans hemkunskap

och rusade ut för att fråga om jag ville komma in och se hans

pizza som han bakat.

Min kropp kunde ine vara stilla p.g.a värken så jag stannade utanför

och sa att han kunde GÅ in och äta sen komma ut.

 

 

Han SPRANG hela vägen tillbaka uppe på en sittbänk längs skolans vägg.

Vid dörren satt en 40-50cm dörrstopp i gjutjärn som han olyckligt

hoppade in i och från mitt avstånd såg det ut som det gick bra.

 

 

Tyvärr så var det allt annat än okay.

Hans lärare kom efter 5-6 minuter och sa att min son satt

hos skolsyster och blödde ymnigt från munnen.

Vi fick skjuts till Vårdcentralen där det sades från en kirurgläkare

att de kunde minsann inte ge lokalbedövning för han såg skrämd och skärrad ut.

 

 

Han hade ont och vi skickades till akutmottagningen

och därifrån vidare till öron-näsa-hals där han fick lokalbedövning

och inte sövdes ner som det påstods på vårdcentralen. (nötter)

 

 

Nu är vi hemma igen efter att han åt middag

så somnade han som en stock.

Får hoppas han slipper smärtan när han vaknar.

 

 

    Och så oroade han sig för vad mamma skulle säga....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards