•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 april 2016

Av Michael - 5 april 2016 18:36




Om man skulle skriva något positivt och

inte bara om hur ont man har för det vet ni ju redan

och att jag är smått galen har jag papper på med och även fått

höra det kastat på mig både som skämt och allvar....

 

 

Man får helt enkelt försöka ruska av sig det och gå vidare.

 

 

Längtar efter att kunna krypa runt i trädgården

och rensa ogräs, klippa gräsmattan och plantera i krukorna.

Hittat några saker jag ville plantera men det sprack efter att man googlat

lite och fick veta det var giftigt och det vill jag inte ha.

 

 

Börja om från början och fundera på vad jag

fick av grannen i form av massa fröpåsar.

I brist på annat så kollar jag ishockey......... fytti vilken smörja ^^

 

 

Kanske ska ge mig ut och jaga ungar

som kastar sten på köksfönstret och läxa upp dom.

Nääää de orkar jag inte, får göra annat.

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards