•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Michael - 6 juni 2016 13:35




Kan man verkligen inte kidnappa utan att

begära lösen och aldrig lämna tillbaka?

Sällan man blivit så attraherad till en trädgård

växter så man ville kidnappa den.

 

 

Längtar tills jag ska få fröer från dessa ljuvliga

aklejor som fanns i denna prunkande oas.

Pastellakleja, Vit akleja med gigantiska blommor, Prästkragar

som jag vet längtar efter att få drivas upp i min

redan överfulla trädgård.

 

 

Utöver denna glädje smolkas bägaren av besöket

till diabetesmottagningen på onsdag.

Min fot spricker sönder mer och mer och det blir svårare

att gå utan smärta.

Visar inga foton eftersom det inte är Halloween ännu för

så hemskt är min fot.

 

 

Nu blir det till att vila i skuggan

och njuta av dagen som sådan.

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards