•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 augusti 2017

Av Michael - 15 augusti 2017 22:51



  • Nej det fick jag inte göra..
  • Kanske skulle,nä inte det heller för det var ju fel dag naturligtvis så det fick jag boka om.
  • Hmmm... nej det fick jag inte göra heller, eller jag fick men inte för många.

 

Ja vad fick jag göra egentligen?

Jo jag var tvungen att ha klart en tavla, ett bord innan söndagen minsann. Hur ska jag hinna fiska?, hur ska jag hinna lösa korsord?, när ska jag få egentid? Ja sitt nu inte där och tro jag genomlider ett helvete för det är bara hjärnan som spökar hos mig och busar med min kollega.

 

Har all tid i världen att göra vad jag vil, hur jag vill och när jag vill. Är ju nästan sjukpensionär om jag skulle välja själv. Finns ingen som anställer mig så ska ta mig en djup funderare på vad jag vill göra med min framtid.

 

Blev lite full i skratt...

Minns att jag har roliga "hatt-bilder" i min kamera

efter besöket i Strömstad. Hade glömt av men fick tillbaka närminnet precis nu. Tänk så livet kan bli...

 

Är lite sugen på att fiska ärligt talat.

Efter att ha fångat stora fina abborrar igår kväll

och faktiskt en gädda på 0,4kg som högg på mask måste ha varit

dum eller bara hungrig.... hahaha

 

Vi får se vad jag orkar med!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards