•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 juli 2018

Av Michael - 8 juli 2018 19:06




Imorgon...

För att?

Jo kan ni tänka er...

Trodde inte på det själv men OM

det står på Facebook så måste det ju vara sant?

 

 

" Det ska bli regn imorgon i Vänersborgs kommun. Håll dig torr!"

 


Inte f-n tänker jag hålla mig torr om det ska regna.

Kommer omfamna regnet som om det var mitt sista

regn i livet så det så.

 

 

Kom iofs regn inatt men det va inget att skryta om.

Lämnade några små förskrämda droppar på bilen och

gjorde den än mer skitigare än förut.

 

 

Skriver av mig en stund medans Isabell dammsuger

på övervåningen. Vi har haft mitt barnbarn här och nu

har vi även fått en ny gäst som ska sova över.

Ska försöka spänna fast plasten på växthuset nu ikväll

om det bara ville sluta blåsa en stund.

 

 

Imorgon ska tyvärr Isabell´s son åka till 

sin pappa och där ska han vara 2 hela veckor. Kommer

bli en aning tomt faktiskt.

Som tur är min son här tills på onsdag sen får vi se vad vi hittar på i ensamheten. Kanske äntligen får tid för vår picknick och några fisketurer som vi egentligen bara planerar

men sällan utför... Typ som hemma på gården!

 

 

Ha en skön kommande vecka.

Vi hörs imorgon igen, samma tid, samma kanal ;)

 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards