•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 25 juli 2018

Att göra eller inte...

Av Michael - 25 juli 2018 14:23



Problemet som uppstår när jag

har det sår som jag har under foten är att mina

badstunder blir begränsade. Har inte råd att slösa

med mina sårbehandlingar eftersom materialet inte räcker till.

 

 

Vill bada varje dag men det går inte så jag 

får välja mina stunder väl. Ikväll blir en sådan stund.

Hettan är olidlig så medans Nellie & Isabell plaskar i varsin pool sitter jag inne och svalkar mig på mitt sätt.

 

 

Djuren är som jag utslagna och katten

som är på gång att kalva lider nog mest.

Sover mest och sen ute och ränner på nätterna när solen gått ner.

Att tänka på mat finns inte, provade lite lunch men 

jag blev lätt illamående så vi insåg att vatten saknades.

Tänk att en sådan livsviktig sak glöms av. I vårat fall med egen brunn vill man inte chansa så vi får köpa vatten på flaska.

 

 

Hörs av när solen gått ner...

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Söndag 26 maj 10:19


      Ja GRATTIS till er alla. Delar med mig av mammas blommor och faktiskt så står dom i hennes vas med och jag delar dom även till min hustru även om vi inte har barn tillsammans.   Doften dom sprider är verkligen helt underbart. ...

Av Michael - Lördag 25 maj 19:22

    Idag har vi varit på Loppis och jag fick faktiskt handla. Ja hustrun betalade t.o.m. hur ofta händer något sådant?   Hade sedan några dagar tidigare betalat för 2 Funkior och eftersom vår vän Annika sålde 2 fina krukor var vi (läs...

Av Michael - Onsdag 22 maj 20:57

            Visst det blev lite tager vad man haver och jag fick en hel del till slut. Det sista som gjordes var bänken på sista bilden som ska ersätta den hemska trappan jag hastade ihop.   Har en del kvar så jag får se vad jag ska ...

Av Michael - Tisdag 21 maj 10:47


      Hur ska det gå nu då?   Ja om man ska locka sina läsare har jag märkt att det ska vara en lockande överskrift sen får man försöka fånga in med något som intresserar.   Verkar som jag lyckats so far. Kanske minskat genom år...

Av Michael - Måndag 20 maj 10:22

      Ja idag var inte vädret lika skönt. Gick från +26 igår till +14 idag och allt har med vindarnna att göra. Idag blåser iskalla (ironisk) nordliga vindar från Vänern och det får hustrun att huttra och muttra - Jäkla blåshåla.... ...

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards