•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 januari 2020

Av Michael - 23 januari 2020 15:27



Min fru ville att dagens ämne handlade

om hur min hals våldtogs av en svart slang med kamera.

 

 

Har idag gjort min andra gastroskopi och den var lika

jobbig som den första, fast ändå inte.

Den första som gjordes för många år sen upptäckte flera ytliga

magsår och magkatarr och denna som gjordes idag fann att

det finns bråck i matstrupen.

 

 

Man känner sig verkligen våldtagen, hjälplös vid detta ingrepp.

Slappna av, andas och svälj...

Tyvärr så kunde dom inte gå genom magsäcken och ut i tarmarna

eftersom magsäcken var full. (skönt)

 

 

Prover togs för analys så nu är det 2 månaders ovisshet

så varför inte ta kontakt med någon instans i Göteborg för

att röntga mina lungor medans jag väntar.

 

 

Inget roligt inlägg men jag lovar att bättra mig.

Ikväll blir det popcorn och LHC - FBK, serier och imorgon.......

 

 

Det får framtiden utvisa!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards