•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 oktober 2020

Av Michael - 12 oktober 2020 20:08



Är inte alltid en negativ sak.

Men vissa stunder så går den på överljudsfart

och då funkar det inte att dra i handbromsen.

 

Det dummaste jag kunde gjort var att utmana

min dotter denna julen. Utmaningen är utformad

så att vi ska se vem som pyntar mest. Ja kanske bäst med...

 

Det dummaste hon gjort var att antaga utmaningen. (hahaha)

Skulle gått enklare om hon sagt nej men jag vet att när

det gäller julen så brås hon på mig och hennes farmor.

 

Det kan lätt gå till överdrift och det inser iaf inte jag förrän

det är för sent. Men nu får jag stå mitt kast och se till att 

ro detta i hamn. Vila får man göra efter nyår eller ?

 

Precis hemkommen från "Korn-Anders" där vi

har hämtat 6 balar halm och 2 tunnor med foder.

Nu blir det kvällsmat sen sängen. Har gjort mitt för

idag, imorgon väntar ögonmottagning och laser hoppas jag.

 

Tjingeling 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards