•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

God morgon mina vänner…

Av Michael - 1 maj 2009 06:17





Idag blir det nog bara 1 eller max 2 inlägg eftersom sambon fyller 38 år så jag och barnen ska ägna tid åt henne tänkte vi.

Ska få frukost på sängen, presenter, grillad mat hos mina föräldrar och säkert med presenter…

 

Gårdagen var ingen höjdare och mest vårt egna fel för allt var så varmt och mysigt innan vi for till elden men väl framme och fick se att solen inte ens var i närheten av vår sida ångrade vi klädvalet. Blåste kallt och jag var iskall efter 30 minuter ungefär…


 

 

Vi var nog på plats runt 19:35 och jag började frysa runt 20 sen stannade vi tills sista raketen skjutits upp vid 21:45 ungefär och då var jag stelfrusen.

Visste inte om jag skulle lägga in bilder för elden, eller rökutvecklingen varade mer än eldsflammorna och fasen vet om det inte var för mycket bensin eftersom det välde fram tjock grå rök och aska föll ner över oss från början till slut…



 

 

Nej nu ska jag ägna mig åt annat…

Hörs kanske av ikväll / Kram Micke



På den sidan var solen men inte vi...

 

 
 
Mita

Mita

1 maj 2009 09:21

Härligt att du ska ta hand om sambon idag, kram på dig

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

1 maj 2009 10:03

=D Tycker inte illa om nån för att dom kollar brasor men tycker det är så fruktansvärt onödigt... Först för att det råder eldningsförbud i några delar av vårt land sen så är det ju inte direkt bra för resten av naturen och luften.. Onödigt bara.... Kram

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Linda

Linda

1 maj 2009 10:39

Som sagt... Tycker bara det e så onödigt... E så många som slänger gamla däck och grejer på brasorna vilket gör att röken blir väldigt giftig... Säger absolut INTE att ni har gjort det, för det tror jag inte, men många gör det... Det är en av orsakerna till att jag inte gillar majbrasor... Hoppas du får en bra dag också.. Kramen

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

1 maj 2009 16:02

...var inte ute å kollade in någon brasa...satt hemma i värmen å kollade på dumburken...i morse blev det till å åka ut till min fina "fotoatelje"...menar Tinnerö å fotade...sååå underbart men ...hua...så kallt, hade is på rutorna...men nu e det soligt värre!!...ha en underbar dag med la familia =)

http://gammtackan.blogg.se

 
soffie

soffie

1 maj 2009 18:36

GRATTIS till din älskling på hennes födelsedag,
va fina bilderna är ser så mysigt ut med Majbrasan
ha nu en toppenkväll

http://soffie69.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

1 maj 2009 21:32

Här blev det inga brasor, vi har eldningsförbud och tack och lov var det ingen som gick emot det eftersom det blåste en del också och kunde ju blivit katastrof.

Mysigt att få bli ompysslad när man fyller år, det gillar säkert sambon.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ammis

2 maj 2009 08:22

Va mysig du är mot din sambo när hon fyller år ;o). Sköt om henne ordentligt och ha för övrigt en härlig dag.

Kramelikram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards