•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 maj 2020

Av Michael - 20 maj 2020 15:23



Står i valet och kvalet

om hur jag ska göra. Har jag råd?

Har jag ork? Hinner jag med?

 

Valet är ganska självklart om man

frågar vissa men ändå tvekar jag.

 

Först och främst ska jag klara

av denna helgen med öppet 4 dagar sen

får vi se vilket beslut vi kommer välja

jag och frun.

 

ALLT som kommer in extra nu ska

användas till att först betala av husvagnen

sen ska resten vara öronmärkta till julklappar.

Med förra säsongen som referens så ska vi 

göra allt i vår makt att komma så nära

eller helst långt över...

 

Jaja...

Middag, hönsgård nummer 2, sen tidsskyltar

till rondellen. Sätts upp ikväll och ner på söndag.

Kanske upp som en sol och ner som en pannkaka.

 

Ha en skön långledighet

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards