•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 maj 2020

Av Michael - 22 maj 2020 12:29



Händer ingenting så jag försöker

få tiden att gå helt enkelt...

 

Hustrun inväntar sin sons 2 timmar

långa fotbollsträning genom att shoppa

och gå till frisören så denna dag blir inte billig.

 

Fast jag missunnar henne inget så jag får

helt enkelt jobba på så vi inte går back *blink*

Inget roligt väder heller jämfört med igår.

 

Blåser mer och molnigt ute.

Man får väl dra på sig långbyxor och 

ge sig ut och gräva kanske?

 

Tittar ut genom fönstret i hopp

och vädjan att det ska rulla in bilar med

loppis sugna besökare men dom lyser med sin frånvaro.

 

Jaja det får bli lite gräva dårå.

Kanske kommer det någon vänlig själ och

räddar mig från detta hemska jobb... hahaha

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards