•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 november 2023

Av Michael - 17 november 2023 17:37



Idag har jag fått både bra och dåliga nyheter.

Jag tar på mig mitt ansvar och lovar att skärpa mig.

MEN jag vill att det ska gå åt båda hållen.

 

Fick även veta att matsalsbordet kommer att bli

proffs lackat utan kostnad så där ramlade en stor sten 

från mitt bröst.

 

Imorgon blir det till att slipa som en galning för

det kommer att hämtas under nästa vecka. Hustrun tycker helt plötsligt

om tomrummet när det förra bordet försvann men jag vill allt ha ett

nytt så vi kan bjuda hem människor, mina barn på fika, middag

när det passar.

 

Idag har jag även på nytt försökt att göra pappas underbara köttfärssås

men som vanligt blev det misslyckat. Det kanske så det ska vara eller?

Han gjorde den på sitt sätt och hur många gånger jag frågade så

fick jag samma svar. Lite av det, lite av det andra, finns inget recept...

 

Ja det gick att äta och jag vart mätt och det är ju huvudsaken

med att laga mat. Liten skål med Estrella grill och gudars nektar

så är kvällen till stor belåtenhet...

 

Jag hoppas att er blir densamma 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards