•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Dagen då allt rasade...

Av Michael - 17 april 2009 12:18




Comhems aktie sjönk som en gråsten idag…

Började starta om 11:04 men kom tillbaka efter dryga minuten sen gick det bra

fram tills klockan slog 11:28.

Inget fungerar här hemma nu, vare sig telefon, Internet eller tv och det suger riktigt

och inte gör det mig på bättre humör heller…


Fungerade hur bra som helst igår utan några som helst avbrott och idag vände det som en pannkaka och allt rasa samman. Ville försäkra mig att det inte bara var här så jag gick över till mina föräldrar där min pappa konstaterade att vid samma tidpunkt gick allt ner.


Låter nu som tv-sändningarna är igång igen (12:04) men varade endast 1 min… *super-suck*

Frustrerande när det ska krångla hela tiden och jag tackar GUD för mobilens skapelse. Man hör många äldre som gnyr över att mobiltelefonen är inget man behöver alls utan dem kan minsann klara sig utan. Hur skulle dem göra i en situation som denna då INGET fungerar och man måste ringa akut… Tänk om för guds skull !


Känns som jag skulle kunna sitta här och spy ur mig hur mycket lava som helst över Comhem just nu men ja orkar inte ödsla kraften utan jag lugnar ner mig och samlar kraften tills jag ska ringa ner dom och be dem fara och flyga…


Går ut och fotar i trädgården… Until we meet again !!!



 

 
 
Marie och Ville

Marie och Ville

17 april 2009 12:42

Bara för att reats lite kan jag ju berätta att det funkar hur bra som helst i vårt com hem hus ;) Nu ska bara mina 587 trojanska hästar lämna min dator så har vi en var igen. Inte så populärt att blogga på dotterns dator ;)
VACKER HUND DU HAR I TRägården.
Ha det gott....håll modet upe Micke lille så kommer allt att fixa sig till det bästa och comhem fungera igen
Kram

http://marno.bloggagratis.se

 
Charlott

Charlott

17 april 2009 12:55

Tyvärr har alltid Comhem varit skit och kommer nog alltid vara det, känns det som....
Många som klagar, själv har jag Telia och har fungerat perfekt i alla år, hellre ett par extra kronor i månaden och allt funkar.

http://www.marbogarden.blogspot.com

 
Sarah

Sarah

17 april 2009 20:53

Comhem - släng dig i väggen, här är det Telia som bråkar, de bråkar så mycket att jag gjort slut!!!
Ha en skön helg!!
Kram

http://sarahserenad.wordpress.com

 
Ammis

Ammis

18 april 2009 08:31

Men...var sitter du och skriver då?? Det funkar ju inte...

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards