•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Michael - 3 juli 2009 21:07




Efter en skön kall dusch känner man sig som en ny människa.

Funderar på att sätta mig ute på baksidan men det är ett så otroligt Iranskt kacklande att jag tyvärr inte skulle få ro att sitta där för domär högljudda och kan inte ordet "hänsyn" eller "normal samtals ton" och visst brister vi vanliga Svenssons på detta med...

 

Har hört detta kacklande i 1 veckas tid och man tycker de kunde visa hänsyn men icke... Sitt nu inte där och döm ut mig och kalla mig rasist eller liknande för jag hade reagerat på vilken ras eller hudfärg som helst...

 

Efter en veckas jobb vill man ha lugn och ro efteråt och kunna sitta ute och slappna av men icke sa nicke det går inte för sig...

 

Borde egentligen... Nej det håller jag för mig själv och önskar er alla en skön mysig fredagskväll. Drick ett extra glas, stop, shot, vin, öl, grogg för mig med och må som en prins, prinsessa... Kramar om



 

Av Michael - 3 juli 2009 07:14




Tanken på att man ska få en månadslön i slutet av månaden är lite kittlande faktiskt och glädjen står högt i tak. Tankarna malde ganska friskt innan jag kunde somna igår men till slut drev jag in i dimmornas värld...

 

Såg ju på Harpers Island igår igen så idag känns det att man lever. Ska försöka väcka mig själv och kroppen med en skön dusch sen hoppas på det bästa.

Kommer bli en ny varm dag och en dag full av nya saker att göra och lära sig...


Vill passa på att tacka alla som delat min glädje och grattat mig. Det har betytt massor med sånt stöd och värme. En extra ryggdunk när man har varit nere är precis vad jag behövt och jag hoppas att jag kan återgälda den dunken till någon som behöver den...


Dags att duscha sen göra iordning mat att äta till frukost.

Jag äter innan vi öppnar butiken för då står man sig tills man ska ha lunch och den har jag klockan 14-15 för då blir det bara 3 timmar tills man slutar...


Ha en riktigt underbar dag...!




 





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards