•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Michael - 21 september 2009 21:47






Mer än så behövs inte egentligen...


Men livet är inte så glatt tyvärr eftersom tråkiga nyheter damp ner i brevlådan imorse.

Vår bovärd har sagt upp avtalet med Comhem och tecknat Telia istället och nu kommer många säkert säga vad

är problemet ?


Listar dom nu:


  • 3 Mailadresser hos Comhem...
  • 1 Hemsida på Comhems server...
  • 2 Telefonnummer hos Comhem...
  • Kabel-Tv hos Comhem...
  • Internet hos Comhem...
  • Avtalet sägs upp 10:e Mars 2010...

Så vi har lite tid på oss att lösa allt detta...

Har även visitkort med fel mailadress och telefonnummer som kommer tas ur bruk

så vi har massa visitkort som inte känns så lockande att dela ut till kunder...

 

 

Men skit i det nu...



Ska försöka se positivt även om det känns mörkt ut just nu.

Färjestad vann över Skellefteå med knapp marginal ( 3-2 ) och man får se de som ett glädjeämne

denna dag...

 

 

Ska snart krypa ner i sängen och sova, hoppas sonen kan det med för han har tävlingar imorgon i grannkommunen.

Dom ska ha friidrottstävlingar och jag önskar han lycka till och hoppas sambon får filmat massa av hans deltagande så det blir en filmvisning imorgon kväll efter jobbet...

 

 

Avslutar med att tacka för alla 12-13 kommentarer jag fått... ( Skitroligt )

Lovar er Mita & Kicki att antaga utmaningen imorgon :)

 

 

Godnatt & Dröm sött...



 

Av Michael - 21 september 2009 07:51





För mitt huvud att förstå hur viktigt det är att SOVA på nätterna...


Speciellt söndags nätterna när man har en hel vecka framför sig med jobb.

Ja jag är ju ledig på onsdag eftersom jag jobbar nästa lördag igen.


Är hyfsat pigg nu dock men känner på mig att det kommer bli segare under dagen.

Veckan som den ser ut just nu är jobb måndag, tisdag sen ledig onsdag, jobba torsdag, fredag, lördag...


Onsdag ska jag släppa ungarna till skolan, hoppas på gott väder sen dra med mig spinnfisket och försöka

dra några gäddor. Fått tips & rapporter från grannen var det nappat riktigt bra men han har ju suttit i båt

naturligtvis men jag har goda förhoppningar om att det kan gå bra ändå...


Mitt personbästa på gädda ligger strax över 2,1kg så jag vill försöka få upp siffran en aning tänkte jag

sen släppa i skiten igen för det är ingen fisk jag äter direkt... Några abborrar tar jag hellre med mig hem

och steker...


Men nu ska jag sluta drömma och återgå till verkligheten... Hoppas ni kollar upp min Hissa & Dissa lista jag skrev igår och skriver massa nu som jag kan få läsa efter jobbet... ( Ber snällt ) =0)


Ha en underbar Måndag !



 



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards