•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Michael - 2 januari 2010 23:38


Och den skriker högt med den uschlingen.

Hoppas man får sova gott utan att massa tankar kommer igen och att smärtorna håller sig borta. Barnen och sambon har nog inga problem med att sova för dom har skottat snö så armarna va spaka...



  Har inte en aning om vad som sker imorgon mer än att sambon jobbar kväll och jag ska fundera starkt på om jag ska börja jobba i veckan eller börja i mitten av veckan eller nästa måndag. Har läkarintyg tills den 13:e så det återstår att se hur det blir...



  Får ta dom funderingarna imorgon så kanske jag sover bättre inatt. Skulle gärna vilja få mer feedback på mitt lilla blogglöfte om att besöka mera och svaren i egen blogg funkar bättre. Anser själv att jag får mer tid över men vet inte om ni backar tillbaka för att se vad jag svarat... Hör av er !



  Dags för lilla mig att ta JB i handen och krypa ner... Sov Gott !



 




Av Michael - 2 januari 2010 20:24





Är så enormt uttråkad...

Sambon ser på "Singing Bee Celeb" vilket intresserar mig

lika mycket som ungjävlarna utanför med sina små skitsmällare.

Leo rusar under sängen direkt numera och det har han aldrig gjort sen han föddes

så vi får snällt respektera det här hemma och låta han vara.



Sitter här och mer eller mindre spyr galla över Vargjakten som folk anmäler sig frivilligt till för att få skjuta hej vilt bara för att vargen ska utrotas...




  R.I.P 


 

Av Michael - 2 januari 2010 15:40






Helt slut just nu och kommer somna som en lycklig man

inatt det är jag 100% tvärsäker på.

Skottat snö för 3:e gången + hos mina föräldrar så

nu gjorde jag rätt i att ta värktabletterna innan jag började...


Ska hjälpa till med middagen sen ska jag följa matchen

via webbradion



Djurgården vs Färjestad

Av Michael - 2 januari 2010 11:32






Så mycket att solen knappt får sin plats

i rampljuset...


 



Inte lätt för en linslus att visa sin goda sida heller...


 

Men man fick göra sitt bästa och hoppas att ingen skräms bort.

Och naturligtvis nu när jag har kommit in i värmen så har det slutat

att snöa vilket känns enormt frustrerande aktiskt...


Kunde ha slutat när jag gick ut så hade det underlättat

promenaden och skottningen utanför och nere vid

vårat garage men ICKE !


Dags för en bloggpromenad. . . . . . . . . .

Av Michael - 2 januari 2010 08:32





Vaknar 05:40...


Somnar om en stund sen vaken igen.

Slår på tv:n och kikar en stund sen går jag upp.

Benen värker, skallen har massa tankar som snurrar runt.



Kan inte berätta om dom för det är lite personligt.

Nu sitter man dock här och är svintrött, snön faller och jag hoppas

att kunna ge mig ut senare och fotografera lite...


Någon som vill följa med ?


  

Av Michael - 2 januari 2010 00:23






Och denna dagen som varit har faktiskt gått

förbi med små smärtor men nu nattetid är dom tillbaka med dubbelstyrka

och tyvärr i båda främre lårmusklerna också...


Annars har det varit en enormt seg dag, vackert väder har vi dock haft

i form av lätt snöfall och enda som saknades var solen som

skulle gnistra så fint på marken...


Hur vädret blir under dagen har jag inte kollat upp men om det ser bra ut ska jag försöka ta mig ut och fotografera lite mer än bakom husen i skogsdungen.

Jag vill ha mera natur, mer vatten och helst en levande person men

finns ju ingen som vill vara modell mer än jag själv och hunden...


Ja jo min spralliga son men honom lägger jag inte ut på nätet.

Min dotter gör det själv på sin fotodagbok så henne

utesluter jag med och sambon vägrar...


- Får ta mig och dottern på bild -


 


Vilket sött par... Far & Dotter



Nej nu ska inte jag svamla mera utan kolla på film tills

jag förmodligen slocknar och känner jag mig själv rätt

(vilket jag borde göra)

Så slocknar jag relativt fort, så fort att jag inte

ens orkar stoppa in filmen känner jag nu...


- Sov Gott -


  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards