•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

Det gick inte som jag trodde... HJÄLP MIG !!!

Av Michael - 3 januari 2010 20:21






Nej hela denna dagen har gått fel.

Kameran fick stanna hemma men det fick jag reda på

för sent så jag kom aldrig ut för att fota.


Sen har min 14 åriga dotter mer eller mindre raserat sitt liv.

Ja jag känner för att skriva så. Hon sitter uppe på nätterna och chattar

eller pratar i mobilen sen sover hon BOKSTAVLIGEN bort hela dagarna.

Igår sov hon till 15 och idag vet jag inte... Hon har inte ätit

frukost, inte tagit middag utan har legat i sängen hela dagen och nu är klockan

för h-vete snart 21... Vet inte vad jag ska göra, känner mig totalt maktlös.


Ilskan tog över idag och efter att ha skrikit åt henne minst 10 ggr om att

gå upp tröttnade jag, greppade tag i lap topen och bar ut den sen får sambon

ta hand om resten när hon kommer hem från jobbet...


HJÄLP SNÄLLA !!!

 
 
mickis

mickis

3 januari 2010 20:43

Mikael.. Nu kommer ett tröstens ord... DET ÄR HELT NORMALT!!!!!!!! Hon är tonåring.. Vi har en likadan Zombie boende här hos oss.. Du/ni får ge detta lite tid... inom ngr år är hon normal igen JAG LOVAR!!!
Jag har en 18åring hemma som numer lever helt normalt ;)

Låt henne vara det blir bara ännu värre att bråka.. Hon ser inte på livet på samma sätt som vi 40årig stofiler & vet du kan lova dig att i princip alla hennes kompisar gör samma sak.. för vem är det annars hon chattar med eller pratar med om nätterna...?

Jag gillar inte detta heller, men jag vet att det går över...

*styrke & tålamodskramar*

http://mermickis.blogspot.com

 
Ingen bild

Madeleine

3 januari 2010 20:44

jag har inte koll på hur gammal din dotter är, det skulle hjälpa lite...

 
Ingen bild

Fidelisa

3 januari 2010 21:16

Tonåring......det är så normalt det kan bli, tjejer brukar vara värre. Skit jobbigt är det men det går över, jag lovar!!!!
Massor av lugn och kramar!

 
Sarah

Sarah

3 januari 2010 21:33

Välkommen till klubben!! Min har iofs skärpt sig lite sen han fick diabetesen, inte nåt ont som inta har nåt gott med sig ;)

Men jag vet att det är nåt med synapsen (eller nåt sånt) så de kan faktiskt inte hjälpa det - och det tröstar mig i de värsta stunderna och det ska ju gå över!

http://sarahserenad.wordpress.com

 
Nell

Nell

3 januari 2010 21:33

Jag har tillfälligt min 23-åring hemma från Skottland. Hon är likadan!!! För henne handlar det om ett typiskt studentbeteende.... sova till eftermiddagen och sen sitta uppe till 3-tiden på natten och skriva uppsats. Ingen idé att orda om det. Huvusaken är att hon får studieresultat. Frågan är bara hur hon ska få fason på dagar och tider när det är dags att börja jobba på allvar... Den dagen den sorgen...

http://nell.bloggplatsen.se

 
hanna

hanna

3 januari 2010 21:37

har inga råd då jag inte har så stora barn men ger ett par styrkekramar,,,,

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Benny

3 januari 2010 22:19

Hur svårt kan det vara, bara att sätta sig i respekt sen är det inga problem.

 
Micke

Micke

4 januari 2010 10:27

Svar Mickis :

Normalt... Ja vi får hoppas det lugnar ner sig.

Svar Sarah :

Visst ska det gå över, men det kan ta år och vem vet vad som sker inom denna perioden...

Svar Nell :

Ja den dagen... Kul att du bryter din bloggtystnad för min skull...Kram

Svar Hanna :

Dom gav styrka... :) Kram tillbaka

Svar Benny :

NO COMMENT !!!

http://tomten.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

4 januari 2010 19:19

Ja det är väl det som är en tonåring.
Vi har nog tur med våra tjejer som inte sover mer än till max 12...
Just nu har jag satt in operation vända tillbaka dygnet innan skolan börjar på måndag.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards