•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Chockerande Pappa...

Av Michael - 11 januari 2010 15:49





Ja man kan nog kalla mig för detta idag.

Eller idag förresten... Händer nog ganska ofta

om jag ska vara ärlig. Men struntsamma, det hela grundar sig i att

jag ofta talar om för min dotter att klä sig som folk och klä sig efter

hur vädret är...



Idag kom mannen som säljer ägg & potatis utanför och

min granne ringer på dörren för att göra mig uppmärksam

" att äggen finns på eniro "


Hahahaha... kom lägligt.


Jag ropade på min dotter som så ovanligt satt vid sin dator direkt efter

att hon kom hem från skolan. Jag ville få henne till att gå ut

men eftersom hon inte hörde mig (ovanligt) så fick jag

gå ut själv. Möter mannen som huttrande talar om att de är kallt.


Mannen ser mig och fryser mera...

Jag går ut och hämtar äggen i hoodie & shorts.


" Enough Said "



 
 
Annika

Annika

11 januari 2010 16:25

MYCKET imponerad.....
Av klädseln. ;-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

11 januari 2010 16:32

Svar Annika :

Vet inte om dottern & ägg-gubben var det :)

http://tomten.bloggplatsen.se

 
my

my

11 januari 2010 16:56

Shorts?? Akta nedre regionerna!
Och min son är likadan, fryser aldrig och har alltid för lite kläder på sig, enl mig....
Kram

http://myilivet.blogg.se

 
Ingen bild

nabon

11 januari 2010 20:05

fett isolerar mot kyla har jag hört...

 
Nettan

Nettan

11 januari 2010 20:37

Lite väl häftigt va ?! Ha, ha !
Jag höll ju på att frysa ihjäl när jag gick till bussen !

http://hasselby.blogg.se

 
Micke

Micke

11 januari 2010 21:55

Svar My :

Den används inte ändå :(

Svar Nettan :

Tog 3 minuter att gå ut och hämta 3 påsar ägg och 1 påse potatis så den stunden fixade jag lätt. :)

http://tomten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards