•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Förbannade Norrman...

Av Michael - 31 januari 2010 23:14





Som med sin briljanta idé kom på att skapa burken till Vaselin...


Fick en redig hjärnblödning av att försöka stoppa näsblodet med just Vaselin.

Vid toppen av ilskan utbrast jag

- Vem fan har skapat denna förbannade burk.


Vänder på burken och läser "Made in Norway"

och utbrister igen

- Kunde jag ge mig fan på.


Nu har det slutat att rinna så nu ska jag kasta mig på kudden.

Hälsningar till den anonyma "Kocken" som ansåg mig vara kokt eller

vad nu personen ville ha sagt. Tydligen så var inte min middag något som föll

personen i smaken så då ville personen motsäga detta med något...


Till dig säger jag enklast,


SKIT I ATT LÄSA OM INNEHÅLLET INTE PASSAR DIG !!!


Enklare än så kan det inte vara eller hur ?


Med detta önskar jag er andra en riktigt God Natt...

 
 
Nettan

Nettan

31 januari 2010 23:36

Ja, den förbannade burken är totalt hopplös att öppna.
Har en stor burk i min hundväska och på utställningat åker den fram ifall killarna har torr nos, och då står man där vid ringen och sliter med locket. Ha ha !
Men att stoppa näsblod med Vaselin - nytt för mig !

Och idioter finns det gott om när det gäller kommentarer.
Förstår inte heller varför dom fortsätter läsa när dom tycker att bloggen dom läser är tråkig i deras tycke.

Jag tycker i alla fall att din middag lät god och skulle gärna ha ätit utav den utan problem.


Många kramizar till dig !

Hoppas du får en bra natt och sova som en liten prins !

http://hasselby.blogg.se

 
Emma-Pemma

Emma-Pemma

1 februari 2010 13:45

Haha, typiskt norrmän! ;))

Hoppas du haft en bra helg vännen!

Stor kram.

http://minnietiger.blogg.se

 
Ingen bild

Mita

2 februari 2010 06:44

How, how, tomten verkar lite lätt uppretad!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards