•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Michael - 7 april 2010 22:09






Är sambon på ikväll...


Det är som bäddat för en riktigt skön rysare.

Hon avskyr dom och jag ÄLSKAR att se på dom.

Frågan är om jag vill se en sån film ikväll eller inte.



Vi har ju som ja skrev en annan gång skaffat

surroundljud och det mina vänner är inte alltid

så lyckat att se SKRÄCK !!!

Kollade på "flickan som lekte med elden" igår

och p.g.a de högtalare som står bakom oss

hoppar man högt som f-n ibland av.

Det skedde igår och gav min pump 2 frivolter

och en grym piruett.



Så skräck är nog inte att föredra ikväll.

Kanske något gammalt som får själen att skratta.

Typ filmer som "Dum dummare" eller "Waynes World"



Får se vad det blir när jag glider ner i soffan.

Hör av mig senare...

Av Michael - 7 april 2010 18:06






Människor läste mina inlägg igår.

Säger kanske inte er så mycket men glädjer mig.

Skulle gärna vilja veta vilka förutom

mina bloggvänner som

ibland kikar in och vad som

får er till att vilja återkomma...


HÖR AV ER !

Av Michael - 7 april 2010 14:42





Vart jag av Mita !


"Ut och städa"

Vart orden hon skrev på förra inlägget.

Hann komma ner, sneglade på tv:n innan jag klev ut.

Började plocka, klippa, kratta sen fick jag besök av grannens katt.



Ville inte ha den hos mig för den och dennes släkting springer

in på vår altan och kräks/skiter på trägolvet.

Sen tyckte jag synd om min lille plutt  som satt och pinades

innanför dörren så han fick komma ut och då försvann katten

på direkten med ett fräsande över staketet...



Kunde hålla på i 30 minuter sen tog smärtorna i höften över tyvärr.

Riktigt skönt väder ute trots att solen lyser med sin frånvaro.

Kunde gå utomhus i shorts utan att ens rysa till.



Så nu har jag satt bollen i rullning och massa planer finns

för baksidan som ska göra det snyggt igen.

Nya planteringar, nytt tak, en rosbåge vid grinden.



MOVE THAT BUS !


gissa vad....

Av Michael - 7 april 2010 14:04



Eller min trädgård snarare.

Så här ser den ut nu i fula drag efter

att snön sjunkt undan och kalken ligger på gräset.



     

Ja ni ser själva vilket kaos...

Så här kan jag inte ha det så jag får

helt enkelt dra på mig arbetsbyxorna

och göra något åt saken...



Lovar att fota nya bilder så ni får se lite skillnad.

Hoppas man kan ta från samma vinkel så ni kan se före/efter bilder.

Hör av mig igen om några timmar så sköt om er...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards