•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Olidligt !

Av Michael - 9 april 2010 21:54






Och satans dumt av mig.

Att efter ganska lång ledighet kasta mig in i

en dumsituation och tro att jag kunde emr än jag klarade av.

Vi håller på med omrenovering i och utanför butiken.



En av kollegorna ville ha hjälp med att lyfta och jag gjorde nog vissa

moment ganska enormt fel och får lida för det nu.

Smärtan jag känner i höger underarm jämförs, nä jag tänker inte

jämföra utan jag säger så här.

Jag kan f-n inte ens spraya med näsprayen i sonens

näsa med höger arm. Kan knappt knyta handen som det

är nu så det blir till att vila och hoppas det släppt imorgon.



Har beställt fint väder denna helgen och vill vara

ute och fixa lite ibland blommorna.

Sambon åker på kurs direkt efter nattjobbet imorgon bitti

så vad ska man annars göra då ?



Inte en vuxen människa att prata med !

Jag måtte vara en hemsk människa...


Kram på er alla Fredagsmysare

 
 
Nettan

Nettan

9 april 2010 22:10

Klant !
Du måste ju tänka på vad du klarar och inte klarar fattar du väl knäppis !
Hoppas smärtan går över så du kan påta i trädgården som du vill.

Nu sa jag fixa mina nails ! Tjihooo !

kramiz på dig !

http://hasselby.blogg.se

 
Ewa

Ewa

10 april 2010 11:39

Du får snacka med oss bloggare!

Hoppas att armen blir bättre för jag antar att det är svårt att blogga oxå eftersom nässprayen gav dig såna problem...

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards