•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Michael - 14 augusti 2010 23:59







Häromdagen när jag cyklade till jobbet

fick jag en flaschback och började fundera.

Det hela starta med att jag cyklade över ett brunnslock

 som var märkt med ett "K"



Vet inte om det fanns fler som höll på med detta

men kommer ihåg att man cyklade eller gick på

ALLA "K" eller "V" eller "FV" brunnar och undvek alla "A"

Av en underlig anledning minns jag inte varför...



Någon annan som höll på med dessa dumheter

och som kan säga varför man gjorde det ?

Hör av er så läser jag imorgon...



Godnatt !

Av Michael - 14 augusti 2010 16:44








Ledighet...



Kort men väl förunnat.

Fläskytterfilén ligger marinerad i kylen.

Grillen tänd, salladen klar, pommes ska göras

och hamburgare blir det till barnen...



Drickan inhandlad och godis till alla.

(JA jag slarvar även jag)

Men går dock ner 5 Kg på 1 månad så något

har man gjort rätt verkar det som...



Ska vila ryggen lite nu, ta näsdroppar

så kanske man orkar köra 4 dagar

till nästa vecka med innan 3 dagars ledighet...



Ny är det fredagsmys !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards