•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Michael - 27 augusti 2010 19:23







Man kan inte tro annat.



Har varnat för närmare 40 mm

och som det hålelr på ute nu är jag

enormt benägen att hålla med.



Inget annat händer just nu.

Kommer nog tända massa ljus

och mysa framför vår lilla tv senare.

Sambon tutar till jobbet snart så hela

vardagsrummet blir mitt resten av kvällen...



Bäst av allt är att de gör inget om ja somnar

i soffan för jag behöver inte gå upp imorgon.

Frågan är vad jag ska se på ikväll.

Lockar lite med "Bron över floden kwai"

som börjar 21:00 på TV4 Film...

Nackdelen är den långa speltiden.



Återstår att se !

Av Michael - 27 augusti 2010 12:31







Mycket bättre än vad alla

andra recencenter gav denna film.

Sen att man har delad smak går jag med på

men jag och sambon skrattade så gott som hela filmen genom...



Den får:


    


Och filmen jag pratar om är:


 

Av Michael - 27 augusti 2010 07:59







Känns inte så just idag.

Alla vet ju redan så jag går inte in på

varför allt känns piss just nu.



Blir en mycket stillsam dag.

Äta frukost med sambon innan

hon ska lägga sig sen kommer jag

troligen att sätta mig och slumra till

i stolen framför vår nya fina tv...



Thats it för stunden !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards