•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Michael - 18 april 2011 20:39







Bli så fruktansvärt mätt

på 3 skivor kött och sallad...?

Ja sen åt vi baugett skivor till.


. - - - - - - .


Kanske hade sin förklaring ändå.

Men jag är mätt och belåten.

Frågan är om man orkar med

att äta våfflor med...?


. - - - - - - .


Frågan återstår...

RÖSTA gärna på min nya omröstning.

Av Michael - 18 april 2011 19:05







En stillsam dag har det varit.

Lite huvudvärk efter handlingen som

jag dock botade med en solskenspromenad

dock utan kamera som jag grämde mig över.


- - - - - -


Under tiden åkte sambo & mamma till

Blomster Landet och shoppade loss....



 


Så nu blomstrar våran framsida som sig bör.

Kommer nog byta ut lite allt eftersom.

Uti vänsterkant döljer sig en stor vacker ljusvinröd

Akleja som min mamma mutade mig med så jag

ska motiveras mer att sätta upp hennes taklampa

i köket så nu har jag maskinen på laddning...


- - - - - -


Grillen laddad för fläskytterfilé

till oss vuxna och hamburgare till ungarna.

Ska endast äta en sallad till för nu är vi båda

så enormt trötta på pommes.


- - - - - -


- Toarulle -

( Fruktansvärt trött på denna låten )


Va händer hos er ikväll ?


Av Michael - 18 april 2011 09:31








+ 11.7 i skuggan...

Gjorde en chansning och tog piratbyxor

och endast en skjorta på mig &

det fick jag inte ångra det minsta...


- - - - - -


Idag blir det full rulle!


Iväg till soptippen sen ut & handla

mat för det gapar tomt bakom skåpsluckorna.

Sen under dagen blir det en promenad

i det underbara solskenet och kameran ska med.


- - - - - -


Har ni tur får ni se något nytt

man funnit framför fötterna...

Men nu först frukost sen slit & släp.



- Önskar er alla en underbar morgon -

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards