•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

34 Points...

Av Michael - 27 juni 2011 17:04







Skall förvandlas till

0 Points varje dag och tro mig,

Det är inte enkelt ärligt talat.


. . . . . .


Man äter och äter fast ändå hälsosamt.

Dagen började:


Frukost


3 skivor grovt gräddat.

Leverpastej

Sallad, tomat, Gurka...


Middag


319 gram Kycklingfilé

Sallad

Gurka

5 Cocktailtomater

& 3 Glas vatten...



Jag har just nu 22 Points

kvar att förbruka och vet inte hur det ska gå till.

Om jag sen tar en rask promenad i 15 min får

jag 2 extra points (sammanlagt 12/vecka)

Så jag får sluta promenera...


  

 
 
Ann-Catrin

Ann-Catrin

27 juni 2011 17:36

Hahaha ojojoj det där skulle jag inte orka med. Håller mig till mitt, äta vad jag vill, lagom mycket ;) Öhh för det mesta i alla fall hehe

http://hem.passagen.se/ann-catrin.lovkvist

 
Sandra

Sandra

27 juni 2011 19:43

Hm...300 gr kyckling låter inte särskilt hälsosamt att trycka i sig. (det är väl ändå inte meningen att du ska bli totalt proppmätt)..du får nog se över hur du lägger upp måltiderna. Och sluta för tusan inte att motionera, det är ju en viktig nyckel till att gå ner i vikt.

http://lolabambola.blogspot.com

Michael

27 juni 2011 21:32

Tycker inte att 1 bit Kycklingfilé till middag var extremt. Sen är jag inget hälsofreak utan äter så det räcker och så jag blir nöjd.

 
Nina

Nina

27 juni 2011 19:45

Ja själv äter jag 29 points...ibland skit svårt att få ihop det.
Sen har du dina aktivitets points och det nya med bonus points
Men man blir ju mätt iaf =)

http://facebook

Michael

27 juni 2011 21:33

Helt klart är det så. Man äter tills magen säger stopp. Fyller man sen på med vatten och frukt så står man sig mycket väl mellan målen utan powerbars och massa proteindrycker...

 
Sandra

Sandra

27 juni 2011 22:28

Då måste det varit en monsterstor kyckling som har en filé på över 300 gr...en vanlig brukar ju ligga på runt 150 gr. Men men, du får ju givetvis äta vad du vill men det lite lite väl mycket bara... men om du säger att det inte var det så ber jag om ursäkt om jag trampade dig på tårna.

http://lolabambola.blogspot.com

Michael

27 juni 2011 22:42

Ingen som trampat på mina tår... Och JA det var en riktigt stor grillad filébit som vi köpte på Hemköp Torpa (Godaste Kycklingen i stada) ^^

 
Nettan

Nettan

27 juni 2011 23:06

Lycka till med pointsen !
kram

http://hasselby.blogg.se

Michael

28 juni 2011 09:12

Tackar :)

 
maria nordvall

maria nordvall

28 juni 2011 09:05

sv: haha ja det är riktigt härligt! :)

http://marianordvall.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Av Michael - Fredag 3 maj 20:21


      När jag ritade ner tanken såg det väl ganska bra ut men utförandet var ett hastjobb och godkändes endast av Tobbe men det är hustrun som har sista ordet...   Blir till att montera ner räta upp och sen göra om det är sen gammal...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards