•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Michael - 28 augusti 2011 21:26









Inget funkar som det ska.

Kroppen vill inte...

Huvudet vill inte...

Själen fullständigt dränerad...


-¨-¨-¨-¨-


Men ändå visar man ett huvsat glatt sken utåt.

Allt ska se bra ut för inte vill man visa sina brister.

Och brister har jag verkligen...


-¨-¨-¨-¨-


Det som stör mig mest nu är ischias

i vänster höft och jag har vissa stunder

som inget alls fungerar och jag vill undvika

smärtstillande men inser det går snart inte...


-¨-¨-¨-¨-


Snart dags att tassa till tvättstugan.

Har fått gjort en del idag trots värken.

Imorgon mer städande och rengöring av akvarium.

Nytt ska startas upp men mindre än det

jag ska sälja imorgon...


-¨-¨-¨-¨-


Måste ju få rent nu om man

"Får oväntat besök"

Tyvärr inget Gevalia på bordet för det

är mer eller mindre bannlyst...



Nu tvättstugan !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards