•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Michael - 19 maj 2012 20:26








somnade runt 5 imorse och sen vaknade jag knappt 3 timmar senare.

shorts & t-Shirt klockan 9 och kroppen gjorde sitt bästa för att återhämta sig.

fågelkvitter, solsken & betande kreatur ( hunden ) så jag njöt verkligen.




lämnade in hunden sen gick jag till netto där jag köpte blommor.

var skickebud och tog nog rätt och lite extra med...

efter 12 drog vi till bloms och det var rena besvikelsen i klädväg men

allt det andra fick gärna följa med i bilen om man haft råd.




efter bloms tog vi lunch innan vi åkte hem och under resans gång

vart jag påmind om den dåliga nattsömnen och somnade till flera ggr.

tänka sig ( jag erkände ) och som straff fick jag ont i backen.

tog en sväng till etage butikerna. Kollade efter lite av varje me mycket fick

vi vänta med och även beställa till senare i veckan som kommer...




avslutade med coop !

köpte lite mer blommor och en körsbärstomat.

planterade den och sambon hjälpte till att nästan göra klart växthuset.

bara en kortsida kvar sen slipper jag ha katter som kryper runt i jorden

och gud vet vad de hittar på där...




jag hoppas inget regn faller imorgon så jag kan göra klart de sista

planteringarna.kom en regnskur när vi kom hem så jag hann inte

göra klart allt så håll tummarna snälla ! ! !




nu ska jag gör varma mackor och kanske "hyra" en film...

ha en riktigt mysig lördag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards