•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Michael - 25 januari 2012 19:56







Efter några timmars snickrande...

Efter fika...

Efter middag...



Ja sen gick det åt skogen.

Vem vill sitta och vara social med en sprängande

huvudvärk och redan innan middagen med orolig mage ?

Ja fick nog efter 4 toa-besök sen kastade jag in handduken

och begav mig hem.



Troligen magkatarr som gjorde att magsyran

for upp och ner i magmunnen som en studsboll.

Kröp i säng och har fått i mig lite kokt mat sen

har huvudvärken visat sig igen trots Ipren...



Men imorgon får allt vara borta.

Imorgon är det jobb igen och butiken ska öppnas.

Tiden som gäller för mig är 9-18 !

Fredag är det massa roligt, då ska vi hämta och fylla

lastbilen sen tillbaka för att tömma ur.



Ska nog krypa ner igen och försöka trolla

bort huvudvärken.

Önskar er en riktigt mysig fortsättning på kvällen...



Kram

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards