•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Arg, Sur, Bitter & Dåligt Självförtroende...

Av Michael - 13 april 2013 19:37







Ja inte svävar jag på fluffiga rosa moln direkt.

Men har läkarintyg sen 5/7 2012 på djup depression

och medicineras för det så någon gång ska jag nog bli normal igen.

Kan förstå att jag går en del på nerverna och anses som otroligt negativ

och jag kan bara be om ursäkt för detta och be er ha överseende med detta.



Kanske inte är alla som ser mig så men nu vet ni andra varför.

Kommer vara sjukskriven ett tag till och ska genomgå lite tester

på Öppen Psyk längre fram och hoppas att det kommer

finnas svar till varför jag är som jag är. Man kan inte bara vara

söt och blåögd (ironisk) utan ska vara klar i huvudet med tydligen.



Men men...

Jag får hoppas att ni som läser och ni som anser er vara min vän

kan acceptera mig för mina fel och brister.

Alla kan inte vara perfekt eller hur ?

Nu ska lilla jag (191 cm) pallra mig upp för trappan och skapa

text som ska broderas på 2 jackor till min underbara VÄN Stefan Larsson...



Ha en fortsatt mysig Lördag !

 
 
mickis

mickis

13 april 2013 23:34

INGEN är PERFEKT!!

Hoppas det vänder snart så då får lov att må lite bättre :-)

KRAM

http://meramickis.blogspot.se

Michael

14 april 2013 15:04

Vissa tycks tro dom är det och ska gärna tala om för andra att man inte är lika bra. KRAM

 
Ingen bild

Ninni

15 april 2013 18:10

Vännen! Du ska ALDRIG be om ursäkt för hur du mår, det är inte ditt fel... Dom som är dina RIKTIGA vänner förstår dej, det är dom man kan "bolla med, kasta skit på" men ändå så älskar vi dej precis som du är! Äkta vänner finns alltid vid din sida, både i med o mot gångar!
Önskar dej all Lycka som "försökskanin"
Kram Ninni. Du vet var jag finns...

Michael

15 april 2013 18:16

Tack Vännen... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Söndag 19 maj 17:36

      Årets varmaste dag. (+26 i skuggan)   Stekande hetta och jag fortsätter dagen som jag slutade igår med att snickra vidare.   Bänken står klar så nu ska jag fortsätta med grinden som ska sitta på framsidan.   Ska bli skönt ...

Av Michael - Lördag 18 maj 18:42


      Kan bara hålla med dig där Tobbe.   Hon håller mig under strikt kontroll precis som Ronja gjorde med Birk, på en rep längds avstånd.   Skulle dock ha behövt åtstramning av  repet idag för jag gick som vanligt in i kaklet i...

Av Michael - Lördag 18 maj 07:39

Ja nu har jag gjort beställningen.   Snart kan jag och Tobbe sammanstråla med våra magneter och städa stadens vatten från metall som skräpar ner.   Gissar att jag får binda fast den gamle vid havet för han hävdar ju själv bli sjösjuk...

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards