•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Michael - 13 april 2013 19:37







Ja inte svävar jag på fluffiga rosa moln direkt.

Men har läkarintyg sen 5/7 2012 på djup depression

och medicineras för det så någon gång ska jag nog bli normal igen.

Kan förstå att jag går en del på nerverna och anses som otroligt negativ

och jag kan bara be om ursäkt för detta och be er ha överseende med detta.



Kanske inte är alla som ser mig så men nu vet ni andra varför.

Kommer vara sjukskriven ett tag till och ska genomgå lite tester

på Öppen Psyk längre fram och hoppas att det kommer

finnas svar till varför jag är som jag är. Man kan inte bara vara

söt och blåögd (ironisk) utan ska vara klar i huvudet med tydligen.



Men men...

Jag får hoppas att ni som läser och ni som anser er vara min vän

kan acceptera mig för mina fel och brister.

Alla kan inte vara perfekt eller hur ?

Nu ska lilla jag (191 cm) pallra mig upp för trappan och skapa

text som ska broderas på 2 jackor till min underbara VÄN Stefan Larsson...



Ha en fortsatt mysig Lördag !

Av Michael - 13 april 2013 17:27





Ja vad ska man säga om natten...?

Jag sov tydligen och jag somnade utan min vetskap.

Brukar annars grubbla länge men inte igår.

Tog mina mediciner sen minns jag inget mer ärligt talat.



- Du somna fort igår... (hustruns ord)

Sen om det var för att jag bara sov 2 timmar natten innan

eller medicinen kan jag inte svara på men är inte ikapp

timmarna jag saknar så litet tag till så kanske jag blir normal

igen och agerar som jag ska och får gnistan tillbaka...



Nu blir det Middag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards